עץ הדעת
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-729-8427
איך להעביר את הקיץ ברעננות?

איך להעביר את הקיץ ברעננות?

מתחילים להרגיש את החום והלחות? כנראה שהקיץ כבר כאן, ויש לנו רעיון מעולה איך תוכלו להתרענן!

כשיורד גשם וקר אנחנו מחכים לקיץ, אך כשהקיץ מגיע אנחנו שוכחים כמה חיכינו לו ומגלים כל שנה מחדש שהחום והלחות יכולים להיות מעיקים מאד. יש שיטות שונות בהן אפשר להתרענן בקיץ, כשהמוכרת ביותר היא פשוט להפעיל מזגן והשיטה האהובה ביותר היא ככל הנראה לרבוץ בים או בבריכה. עכשיו יש דרך נוספת, בה תוכלו גם להתרענן וגם לשמור על הבריאות.

לעונת הקיץ

אפשר ליהנות מפירות לאורך כל השנה וזה אפילו מומלץ, אך יש פירות עונתיים מיוחדים לעונה שמביאים איתם טעם מתוק ועשיר וגם הרבה בריאות לכן מומלץ להצטייד בסלסלת פירות הקיץ.
מהם היתרונות הבריאותיים שיש בפירות חודשי הקיץ? קודם כל הם קלים לעיכול, בנוסף הם מכילים אחוזי מים גבוהים וסוכר שהגוף יודע לפרק ללא מאמץ, אך יש גם יתרונות ייחודיים לכל פרי ופרי.

אחת הדוגמאות הטובות זה האבטיח. מדובר בפרי שהוא לא רק מרהיב ביופיו, אלא גם עשיר במים ובוויטמינים. אחוזי המים הגבוהים מסייעים לניקוי רעלים מהכליות ומערכת השתן, ויש לו יתרונות נוספים הנובעים מתכולה של ויטמין A ו-C, חומצה פולית, אשלגן, ליקופן וחומצות אמינו המסייעים לשמירה על לחץ דם ולמערכת העיכול.

דוגמה נוספת אלו הענבים האדומים. אשכול ענבים עשיר באבץ, אשלגן, ויטמין C ומגנזיום והוא מלא בנוגדי חמצון הידועים בתרומתם למניעת מחלות לב ותהליכי הזדקנות. אכילה של ענבים יעילה גם להורדת רמת הכולסטרול ומניעת היווצרות קרישי דם.

אי אפשר לדבר על פירות קיץ בעלי ערך תזונתי גבוה בלי להזכיר את המנגו. כמו כל הפירות הכתומים, גם פרי זה מכיל ויטמין C, אשלגן, חומצה פולית וויטמין A  והוא ידוע בסגולותיו למערכת הראייה, העור, השתן, העיכול, החיסון וגם מערכת הרבייה.

מה עוד כדאי להכניס לסלסלת פירות הקיץ שלכם? מלון, אפרסקים, שזיפים, משמשים, דובדבנים, אננס וכל שאר הפירות שיש לקיץ להציע לנו.
את כל הפירות הללו תוכלו לחתוך לקוביות קטנות ולהכין מהן מוזלי לארוחת בוקר, אפשר גם להרכיב שילובים מעניינים לשייקים קרירים ומרעננים שימריצו את הגוף, אך האמת היא שהכי כיף לאכול אותם כמו שהם.

אכילה של פירות באופן קבוע תורמת רבות לבריאות הגוף ושומרת עליו מאוזן. אתם יכולים להכניס אותם לתפריט היומיומי שלכם וגם לפנק אחרים עם סלסלת פירות או מגש מעוצב, כשאתם מגיעים להתארח, לכבוד יום הולדת, או סתם כשמתחשק.