עץ הדעת
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
מגשי פירות לאירוח

מגשי פירות לאירוח

בחגים, בשבתות, בערבים מיוחדים, או סתם ביומיום, אנחנו אוהבים לארח. אבל מה קורה כשאין לנו זמן להתכונן לכך כמו שצריך, או כשאנחנו רוצים להעשיר את המאורע ולא יודעים כיצד, או פשוט רוצים לפנק את אהובינו. ארגנו עבורכם כמה רעיונות יצירתיים.

מגשים לאירוח מעוצבים בעיצובים נפלאים, מרשימים במיוחד, ומושלמים בשביל ליצור חווית אירוח קצת אחרת. לא תמיד יש לנו זמן בשביל להשקיע עבור אירוח מפנק במיוחד לאורחים שלנו, וכאן בדיוק אנו עומדים לרשותכם, להקל עליכם ולעזור לכם להוסיף מגע מתוק לאירוח, ותוספת בלתי נשכחת שתגרום לחוויה להיות מוצלחת במיוחד. מגשי פירות לאירוח מוסיפים טעם נוסף לאירוע ולכן מומלצים בכל סוג אירוע ובכל עת. מניסיון, האורחים יסיימו את הערב בטעם מתוק, ובלב שמח, ובין אם אתם מעוניינים בכך או לא, אין ספק שירצו להגיע שוב.

מגש פירות לאירוח מתאים לכל אירוע!

מגשי פירות לאירוח מושלמים גם עבור אירועים מיוחדים. ניתן לבצע הזמנות בכמויות גדולות בעבור אירוח מיוחד, כמו למשל חגיגות יום הולדת, ציון מאורע חשוב, התכנסויות, ואף כתוספות לאירועים באולמות. ניתן להזמין מגשים לאירוח עבור כל מטרה וטעם, ואנו נדאג שמגשי הפירות יעשירו את האירוע ויוסיפו מתיקות לאווירה. מטרות נוספות עבורן ניתן להזמין מגשי פירות לאירוח הן לצרכי עבודה, לדוגמא כנסים, הרמת כוסית בעבודה, ישיבות עבודה, ואף כיבוד ללקוחות המגיעים למשרדי החברה.

סוגי הגדלים של מגשי הפירות

אנו מציעים מגשי פירות לאירוח במגוון גדלים ועיצובים שונים. בבואכם לבצע הזמנה לצורך מאורע מסוים, ניתן לבחור מבין הגדים השונים שיש לנו להציע. קיימים מגשים לאירוח במידות S , M ,L. כך, ניתן ליצור שולחן הגשה עצמית ובו מגשים גדולים, כלומר גודל l, או לבחור לפזר את מגשי הפירות בין האורחים והשולחנות השונים, ולהזמין את המגשים הקטנים יותר. כמו כן, במידה ורוצים לגוון בפירות ועיצובים, ניתן להזמין את המגשים במידות הקטנות יותר, וכך להזמין סוגים שונים של עיצובים ופירות.

ניתן לסייר באתר ובגלריית התמונות ולהתרשם מהעיצובים הרבים והמגוונים שאנו מציעים. מגשי פירות לאירוח כוללים את פירות העונה, כך שגם העיצובים השונות תואמים את עונות השנה השונות.