עץ הדעת
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
מקימים בר פירות לאירוע? מהלכים שאסור לשכוח!

מקימים בר פירות לאירוע? מהלכים שאסור לשכוח!

מכירים את זה שאתם נכנסים לאירוע ורואים בר פירות עשיר ומעוצב ברמה כל כך מקצועית, שכל דבר יושב במקומו והכל מתוכנן בקפידה ? אז גם אצלכם זה יכול להיות כך .

איך בדיוק? אז זהו יש כמה מהלכים חשובים שיכולים לשדרג לכם את בר הפירות ולהפוך מ"עוד אירוע נחמד" ל"אירוע מושלם שכולם ידברו עליו הרבה אחרי שהוא ייגמר.

תאורה

המשחק של אור וצל יכולים לשדרג באופן משמעותי כל אירוע, ולכן כאשר אתם מחליטים להקים בר פירות כדאי לתת תשומת לב לנושא התאורה

האם תרצו תאורה שתבליט פירות מסוימים ותתמקד בהם יותר מיתר הפירות על הבר, האם אתם רוצים להאיר את כל בר הפירות, איזו תאורה זו תהיה ? רכה? חמה? או אולי חזקה ? תאורה צבעונית ועשירה? או תאורה שקטה ורגועה?

יש לקחת בחשבון גם את נושא האירוע, אם למשל מדובר באירוע לבני נוער אז תאורה עליזה יותר ושמחה תתאים לאירוע.

כלי הגשה

כלי ההגשה הם אלמנט חשוב אף הוא בעיצוב האירוע, שילוב הצבעים צריך להתבצע בצורה מושכלת וחכמה כך שישתלב בצורה הכי טבעית בין יתר האלמנטים במרחב.

מגוון כלי ההגשה הוא רחב מאוד וחשוב להיות ממוקדים ולהתאים את כלי ההגשה גם לתאורה, וגם לקונספט של האירוע.

כלי הגשה מספקים חוויה לבאי האירוע, הם חשים שבעלי האירוע חשבו על כל צעד ושעל אפילו בפרטים הקטנים, ומרגישים שחושבים עליהם.

מפות ומפיות שולחן

הרי בלי מפות שמעטרות את שולחנות האירוע ומפיות תואמות , האירוע ייראה חובבני ולא מסודר. אתם אוהבים צבע מסוים ? שלבו אותו במפות ובמפיות הפרושות על השולחן. גם פה חשוב להיות מוקפדים ולא להעמיס מידי בצבעים , קחו צבע אחד דומיננטי ושלבו אותו עם צבע ניטרלי , כך שולחנות האירוע יהיו מעוצבים בטעם , לא עמוסים מידי ולא פשוטים מידי.

מוזיקת רקע

אירוע בלי מוזיקת רקע המלווה את הסועדים במהלך הארוחה , זה לא באמת אירוע. מוזיקת הרקע מנעימה את הסעודה ומאפשרת לאורחים לאכול ברוגע.

אך גם פה צריך לבוא מתוכננים מראש ולבחור מוזיקה שתתאים, הן לאופי האירוע, הן לאורחים המגיעים והן לסגנון. חשוב שתהיה מוזיקה נעימה לאוזן, לא רועשת מידי, ולא חלשה מידי. לצורך העניין אם מדובר באירוע דתי אפשר לשלב מוזיקת רקע דתית , עכשווית שתנעים את זמנם של האורחים ותשדרג לכם את האירוע.

לסיכום

כל אירוע שמתכננים הוא מרגש, וכדי שהוא יהיה גם מעוצב ונעים לאורחים יש מספר מהלכים שכדאי לתכנן מראש ולשים אליהם לב.

תאורה מתאימה, כלי הגשה מעוצבים, מפות ומפיות, ומוזיקת רקע שתתנגן במהלך הסעודה. אלו הם האלמנטים החשובים לאירוע.