עץ הדעת
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
פירות לשייקים – לאורח חיים טעים יותר

פירות לשייקים – לאורח חיים טעים יותר

שייק על בסיס פירות (קפואים או רגילים) הוא פתרון נהדר לארוחת בוקר מזינה, משביעה ואפילו טעימה ומרעננת, במיוחד בימי השנה החמים כאשר אנו מחדירים לגופנו, משקה מתקתק, מרענן וקריר, אך עם זאת גם עשיר ומלא בוויטמינים.

מחקרים שונים כיום מעידים ששייקים העשויים מפירות, משביעים ממש כמו ארוחה שלמה אם מוסיפים חלב, או מרכיבים מזינים אחרים, שיכולים לספק לגופנו את הכוח הנדרש לשעות רבות. אנשים רבים אינם מספיקים או סתם לא מעוניינים לאכול ארוחת בוקר מלאה, הם אף ממהרים לעבודה, אז מה שבהחלט מומלץ עבורם לעשות הוא להפעיל את הבלנדר עם כמה פירות, מים או חלב עבור שיק מרענן לרכב בדרך לעבודה.

מבחר פירות, מגוון שייקים, שפע טעמים

בימנו ניתן למצוא שפע של פירות מתאימים עבור הכנת שייקים טעימים ובריאים ובישראל, מדינתנו היפה שמלאה בפירות מיוחדים, חלקם אפילו נחשבים כפירות אקזוטיים. מלבד הרשתות והשווקים השונים המוכרים לכל, כיום תוכלו לרכוש את מיטב הפירות המבוקשים בצורה נוחה וזמינה גם באינטרנט, באתרי משווקים העוסקים בייבוא וייצור פירות קפואים לשייקים ולכל מטרה.

על מנת להכין שייק ייחודי ובריא במיוחד תוכלו תמיד למצוא שילובים חדשים ומעניינים: ניתן למשל לערבב בשייקים גם זרעי פשתן שהם בריאים מאוד לגופנו שוקולד או אפילו עשבי תיבול שיכולים ליצור הרמוניה נהדרת עם פירות מסוימים. במקביל לביצוע ניסיונות שונים, מומלץ כמובן בשלב ההתחלתי גם כי תקראו על מתכונים שונים לשייקים, כך שייצא לכם  משקה שייק מוצלח, טעים, בריא ומרווה.

גם בשעות הערב, תוכלו לפנק את עצמכם ולהכין שייק פירות מעניין שיהווה קינוח מושלם לארוחת הערב - תוכלו להוסיף לו אגוזים, שקדים טחינה, פירות יבשים ועד. חשוב כי כל אלה יהיו טריים ולא קלויים, היות ויש בכל האגוזים והשקדים, ערך תזונתי גבוה, כאשר הם אינם קלויים.

שייק פירות לכולם, בכל גיל

בניגוד למה שאולי היו נוטים לחשוב בעבר, מגוון הפירות להכנת שייקים אינם מנת חלקם של ספורטאים בלבד, אשר מעוניינים לשמור על גוף בריא וחטוב. מדובר גם על פתרון מצוין לילדים קטנים שאינם אוהבים לאכול פירות, אבל אלטרנטיבה של שיק צבעוני עם פירות כגון תותים, קוקוס, תפוחים או בננות, עשוי להיות מנת בריאות נהדרת שתסייע להתפתחותם התקינה. גם תינוקות יכולים להנות כבר בגיל של כמה חודשים ששיק פירות מזין שיוכן מראש בקפידה בהתאם לגילו של התינוק.

בין היתר עבור הגילאים הקטנים ניתן להוסיף אבוקדו, בננה, חלב, ביסקוויט והילד יאהב את השיק ויתרגל לטעמו גם כאשר יגדל. ניתן להוסיף גם יוגורט מחלב עזים בריא או חלב סויה, חלב שקדים, מי שהוא למשל צמחוני או טבעוני או סתם אנשים שמתרחקים מלקטוז. תוכלו להכין בעצמכם מתכונים של שיקים, מהפירות האהובים עליכם ביותר, לשבת עם השייק בגינה או במרפסת ולהתענג מכל רגע שהוא מלא בריאות מהנה וטעם משובח.